Birbebekbirannee sadece down sendromu için değil başka sebepler içinde erken teşhis açısından önemli bir test .. ben mesela ikili estte damarlarımda direnç olduğunu öğrendim, o haftadan beri erken doğacağını biliyodum ve ona göre süreç takip edildi ve öyle de oldu erken doğdu 2 bebeğim. Bu yıl yine 2 lide erken doğum olacağını öğrendim . Bi problem varsa erken tanı Her zaman önemlidir 2 li testte bu yüzden çok önemli yaptırmalısınız. Aldırmak istemeseniz bile sürecin sağlıklı yönetebilmesi için erken tanı önemli