Kızım da 37+5de doğum yapmıştım oğlumda 39+5 de yaptım elhamdulillah ikisi de çok güzel geçti sancımı evde çekip direk doğuma girmiştim fakat ne kadar iki doğum yapmış olsam da iki doğumum güzel de geçmiş olsa 3.ye korkuyorum yarın 33 haftalık olacağız inşallah vajinaya bi baskı sancı var rahatsız ediyor acaba artık açılma başladı mı diyorum bu arada ger iki doğumum da normaldi