Lykiav benim oğlan 4 yaşında o 18 aylıkken 2. 2,5 yaşındayken de 3. Gebeliğimi geçirdim ikisinde de düşük yaptım düşünüyorum da onlar olsaydı daha da zorlanırmışım beraber büyürlermiydi evet ama bende çok zorlanırmışım o yüzden şimdi zamanlama çok güzel büyüdü ve kardeş fikri onunda algılayacağı bir zaman Rabbim bizim için en iyisini bilip ona göre nasip ediyor şükürler olsun 🥰 sizinde hakkınızda hayırlısı olsun inşallah