Seyda_Seyda Selam kizlarrrr hamileligimin basindan beri mide bulantisiylayim suanda birz daha azaldi ama kesinlikle istahsizim hele sabah dan aksama kdr hic bisey yiyemiyorum Napicagimi sasirdim bu durumu yasayan varmi varsa ne zaman gecer istahszlik
lLavinia Seyda_Seyda aynı durumdayız Allah yardımcımız olsun. Önceden doya doya yemek yerdim şimdi hiç gözüm de yok.☹️
Mervisimm07 Seyda_Seyda kaçıncı ayınızdasınız bende öyleydim 4 aya girdikten sonra iştahım açıldı ilk aylatdaysanız çok çok normal kilo verenler bile oluyor
Nil00 Seyda_Seyda aynen bende öyleyim 26. Haftaya geldim hala aynıyım, gebelik öncesinde de iştahlı biri değildim aynı sekil devam ediyorum sanırım
Annelikmghb Seyda_Seyda 5+4 bulantilar oluyor ama cok acıkıyorum doktorda sekiz ögun yapmami istedi bilmiyorum kusma henüz yasamadim