5+4 deyim dün yeni kesemi gördüm az önce tuvaletimi yaparken peçeteyle sildiğimde çok açık pembe renginde sıvı geldiğini gördüm bu ne dir acaba kesem 11 inde gözükmemişti 13 ünde yani dün gözüktü adet ağrım gibi ağrılar oluyor yerleşme kanaması olabilir mi çok korkuyordum