İlk doğumum olukcak inşallah 33+5 im gün boyudur bel ağrısı çekiyorum doğum belirtisi mi bel ağrısı gibi değilde kuyruk sokumu ağrısı arada kasık ağrısı geldi gitti bu zamana kadar ne nts girdim ne alttan muaneye korkmaya başladım doktora gitmeli miyim kendi doktorumla randevuma 5 gün var özel ve ayrıca doktorum geçen muanede bana seni alttan bile muane etmeyelim 16 nisana sezeryan randevusu verelim risk almayalım tarzında konuşmuştu