Salı günü doğum yapacağım kızlar bebeğimin burun kemiği kısa demişti doktor down olabilir demişti başka bir sorunu yoktu detaylı da suanda da bir sorun yok ama aklımdan çıkmıyor o düşünce ya diyorum doğumda olumsuz bişeyle karşılaşırsam ya bebeğimde bir şey varsa inanın ne doğum ne sezeryan hiç bir şey umrumda değil bebeğimi bir kucağıma alıp görmek her yerine bakmak istiyorum hiç iyi psikolojide de değilim bu endişeler ne olacak sonra başka doktor bir sıkıntı yok falan demişti ama içime kurt düştü bi kere asla aklımdan çıkmıyor