Sumruhazal benim doktorum atakente geçtği için orayı tercih ettim 2 doğumumuda emel hanımla gerçekleştirdim çok memnunum doktorumdan 2side normal doğum oldu sayesinde çok destek oldu hastane olarakta ideal ebelerimde çok iyiydi ben ocak 17 de doğum yaptım ama Doğumdan 1 ay önce zamsız 16.700 ödemiştik içinde doğum ufak bir oda süsleme ve fotoğraf cekimi var şuan muaneler 1300 nst 400 doğum ise 25-27 bin arası diye duydum