Tgcmr Evet en az 2 kat artmalıydı,mesela benım salı 237 idi bugun 607 cıktı carsamba gunu dr a gidicem . bu sonucu doktorun degerlendırdımı? Hıc beklemeden dr a söylemelisin eger gitmediysen hemen yarın gitmelisin bence