1palyaco bende tam bundan yakınıyordum hatta senin gibi post açmıştım dün ben son 3 gündür öyle hissetmiyorum ki yani normalde olan haraketler yok şuan ama şimdi şimid biraz hissetmeye başladım. Panikleme herşey yolundadır biraz kahve meyve suyu, tatlı yiyip içmeye çalış bakalım🤦🏼♀️