Emali Bayanlar benim evim doğalgazlı ama az ısınıyor Allahın izni ile bizim bebişte şubat başı gibi gelecek ısıtıcı tavsiyesi verir misiniz?
Merwon Emali yağlı radyatör tavsiye ederim kullanıyorum çok memnunum bi araştırın derim. Çok fazla da elektrk yakmıyor kapatınca hemen de soğumuyor oda.
Emali ghost35 bilemedim o şekilde mi alsam yoksa bu normal ısıtıcılardan mı alsam bebiş için hangisi daha iyi olur ki
Kamelya Emali elektrikli kalorifer peteği aman diyim alma bende var ben onu yakınca nefes alamıyorum heryerim tıkanıyor küçüçük bebek hiç nefes alamaz
Meddythemama Canım kumtel ısıtıcısından alabilirsin çok kullanışlı ben düşürüp kırdım yine alıcam aynısından bim mi şok mu biri getiriyo aktüelde görmüştüm. 50 tl az yakıyor odanında heryeri ısınıyor. Ufo koca adamı bile bayıyo onyüzden bebeğe kullanmayı düşünmem ben