Kubra5816 32 haftadan merhabalar hanımlar nasıl gidiyor yarın doktor raporum var heyecanlı ve kaygılıyım artık ilk hamileliğim 🥹
edasontr Kubra5816 bende 32+4 üm bende cok korkuyorum rapor aldım ben ikiz oldugu icin 30 haftada alınıyordu 31+3 de aldım bel agrısı var ve gobegmden yatamıyorum 🥲🥲
Kubra5816 Siz özele mi gidiyorsunuz benim doktorum özel fakat devlet hastanesinden rapor almamı söyledi açıkçası çekiniyorum biraz bu konuda bişey derlerse diye
MorKelebek54 Kubra5816 sizde sadece popo mu 😂 bende tuv vucut sirtim suan fena halde agriyo batiyo uyusuk garil bi haldeyim 😂😂 mjtfaga yuvarlanarak gidicez yakinda kendimi patates gini hissediyorum gobusden dolayi 😂😂
Kubra5816 Guzelanne3435 anladım ben özele gidiyorum doktorum devlet hastanesinden almamı söyledi raporu ama terslerler diye biraz çekiniyorum
Guzelanne3435 Kubra5816 özel hastane vermesi lazm nye SSK anlaşması yokmu gittiğiniz hastanenin zaten sistemde 32+0 direk ckiyor raporunuz ve devlete hiç muayene gtmediyseniz belki sorun cikabilir
Kubra5816 Guzelanne3435 hastanede değil doktorumun özel muayenehanesi var anlaşmalı olduğu özel hastanede doğum yapacağın o yüzden
Guzelanne3435 Kubra5816 evet öyle özel muayeneler vermiyor rapor siz dha oncden de gtseydeniz bi kaç kere son haftalar devlete
Kubra5816 MorKelebek54 bende şiştim ama popom uyuşuyor sadece tek sorunum bu başkada bişey olmadı hiç bu aralar sadece adet olacakmışım gibi hissediyorum 😅
MorKelebek54 Kubra5816 aslinda o jis normal yani adet gormedigmiz icin adet doneminde o psikoloji olmasi normal bence🤷🏻♀️
Kubra5816 Tubtubi evet ondan yönlendirdi sanırım devletten yazdır dedi bişey diyeceklerini sanmıyorum ama yarın göreceğiz