Nisamelek Kizlar bnm adetime 4 gun var kaset test yaptım silik belli belirsiz çıktı sizce Bn hayal mi görüyorum gerçekten varmi ?
EsranurB Nisamelek merhaba forum ama sayfasında sol üstte üç çizgi var oraya tıklayınca fotoğraf yükleye tıklayın fotoğrfı seçtikten sonra bağlantı kopyala yapıp buraya yapıştırmanız lazım🌼
neanladinyurdagull Nisamelek sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptırın bence yada kesin sonuç için kan verin ben birşey göremedim Malesef
Ftrhn Nisamelek ben de gördüm canım. Markası ne ? Artimed yalancı pozitih gösterşyor umarım o marka değildir
Zeyna27 Nisamelek yan profil tarafında mutlu resim var oraya tıkla resmî yükle resim altında kopyala var onu kopyala buraya yapıştır
Yesimtknr Nisamelek bir hafta daha bekleyin bence ama var gibi görünüyor bir de test uzun bir süre bekleyince de geliyormuş bu çizgi
Nes7616 Nisamelek bende gördüm sanki ama keşke erken gebelik testi alsaydın bunlar önceden göstermiyor ama onlar gösteriyor kesin ben 7 gün kala yapıp öğrenmiştim onunla
Tgcmr Bekle lütfen adetim gecıkınce bu testten yap yine bende suan göremedım o yuzden lütfen sabır 🌸 ınsallah vardır
zey-nep11 Nisamelek artımedse inanma yalancı pztf olablır. Benmde basıma geldı aynısı ckmadı kanda.. bekle erken gebelık al yap daha yararlı. Artımed bebetime mal gibi testler.. amaaa inşallaah tek duam vardır inşallaaah🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️