edasontr ay kızlar bebişime bakın nasılda tatlı digerini göremedim ama bu bildigin ben yaa 🥰 31+3 ken bakıldı suan 32+4 üm biran önce dgursam yatamıyorum artık kilosu bu arada 1974 digeri 1801 sizce nasıl kılosu
Berraymom edasontr maşallah ikisi erkek mi.Rabbim kucağınıza almayı zamanında nasip etsin inşallah amin
Anneoldum34 Bende 4 ay önce ikiz kızlarımı doğurdum 38 haftada . 3075 kg doğdular seninde kg iyi bence artacak o hafta gafta muz ceviz bal süt çok yemiştim bu arda
edasontr Anneoldum34 oyy masallah biz o haftalara geleblcekmiyiz bakalımm erken dogum riskim varmıs ama bkalım hayırlısı bi 2500-2800 flna olsaalr bari