Sedbng Kızlar slm. Babybjörn aldım bebeğim için. Elektrikli almama da gerek var mı sizce? Prego yummy hem beşik hem anakucağı olarak inceledim beğendim ama ihtiyaç olur mu bi fikrinizi almak istedim
cgnduru Sedbng dediğini bilmiyorum canım ama ben sadece 1 tane elektrikli aldım elele marka başka almadım. Normal anakucagi olarak kullandım çoğunlukla
bahocum Sedbng aldıysanız diğerine de gerek yok ki. Zaten elektriklileri beğenmeyen çok bebek duydum. Biraz riskli.
cgnduru Oklcyln evet canım memnunum tredyolda pahalıydi kendi sayfasından daha uyguna almistim hemde normal kullanabilirsin prize takmadan benimkinin modeli bu https://www.elelebaby.com/elele-dormire-elektrikli-otomatik-sallanan-ana-kucagi-gri-736