Eslem2112 emzirmeyi çıkacağı gün veya ertesi günü çağırırlar , sen yarın sor me zaman çıkar sarılığı veya çıkmaması için bi sorun var mı de doktoruyla konuş .. ben iki bebe bekledim kızım 48 gün kaldı seni iyi anlıyorum 🥲 kızımı 1750 gramken aldım, herşeyi düzelmişti kilo almasını bekliyorlardı, o kadar yalvardım ki doktoru ikna ettim😁😁 ilk kez 2 kilo altında bebek çıkışı veriyorum senin kadar inat anne görmedim demişti 😅