Nurguuulll öksürük varsa göğüs hastalıklarına gidin antibiyotik yazıyorlar ve hemen kesiliyor. Benim bebeğim tüp bebek, ve transferimin hemen ertesi günü aşırı bir grip oldum. Geceleri öksürmekten 2 3 kez kusuyordum o derece. Bebeğimin tutunduğunu öğrendim ve tüp bebek doktorumu aradım. Hemen göğüs hastalıklarına git antibiyotik yazsınlar enfeksiyon var büyük ihtimalle ve bebeğe zarar verir dedi. Antibiyotik kullandım çok hızlı iyileştim. Kontrole gittiğimde de doktorum kesinlikle ihmal etmem gerektiğini, dişim ağrısa bile ihmal etmemem gerektiğini hemen doktora başvurup ağrıya çözüm bulmam gerektiğini söyledi.