Doğumun 2.günündeyim ve bebek meme emmiyor ağzına dokunduruyorum ama uyuyakalıyor ememiyor ağlıyor emse süt olacak ama olmuyor mama veriyorum kaşıkla aç kalıyor diye.
Diyorum emmeyi öğrenmesi için emzik mi vereyim acaba ? Refleksi kuvvetlenir belki ama korkuyorum da alışır meme istemez hiç diye…
2.si bebeğim sürekli uyuyor uyandırıyorum tekrar uyuyor uyurken sürekli irkiliyor korkuyor sanki bu normal mi ?