12moom Kızlar hamile olmadan önce kahve bağımlısıydim her akşam içerdim ama şuan 3 günde bir falan sizce nasıl olmalı kahve içimi sizler hiç iciyormusunuz zararı varmi
esmaerdemir 12moom içebilrisin abartmamak kaydıyla günde bir falan ona bakarsan çay çikolata da kafein var
ngksu 12moom ben içiyorum ya sigara kullanmıyorum çayla da aram yok onuda içmiyırum kahveyi günde 3 fincan içtiğimde oluyo bazen nadirde olsa 4