Mrvtrkynr Selam canim hamileligin hayirli olsun 🥰 Allah tamamina erdirsin. Hic korkma sende her hamile gibi evham yapiyorsun, ben 19 haftaligim hala bebegim iyi mi diye hergun sorup duruyorum
Kendime. Heralde annelik icgudusu 😇 ama hep pozitiv dusunsen cok da iyi olucak, cunku sen iyi dusunursen bebeginde iyi olur. ❤️ InsaAllah haftaya o minik kalbinin nasil attigini duyarsin 💋