1017 Merhaba bugün doktora gittim alttan muayene etti keseyi gördü eşine gördü haftaya çağırdı tekrar kan altı beta 17858.0 U/L çıktı anlamadım bu beta sonucunu bir türlü bilen varmi acaba değeri şimdiden teşekkürler
ipeklinaismom 1017 keseyi gördükden sonra betanin önemi yok sonra kalp atışına bakar güzel yukselmks zaten düşük değil
1017 Kkubraaa ya bilmiyorum ki ebeye attım sonucu oda öle biseyler dedi ama doktor baktı keseyi gördü eşide burda ama bebek daha çok küçük dedi doktor söylerdi demi ya kafam allak bullak kayinvalidemde ikiz doğum yapmış gorumcelerim var ikiz hayırlısı rabbimden gelen herseye razıyım
Kkubraaa 1017 belki küçük diye daha görülmemiştir amma her insanin beta hcg si kendine özgü tek gebelik olup yine de yüksek çıkmış da olabilir biraz daha sabırla bekleyin bakalim hakkinizda hayırlısı olsun 🌸🌸