aryadeniz25 3 gündür testlerim böyle çıkıyor. Sizce bu normal mi yada doktora görünmem gereken bir durum var mı ben dünü değerlendirdim bir önceki günü değerlendirdim bugünü de değerlendirmem gerekiyor mu yardımcı olabilir misiniz
ipeklinaismom aryadeniz25 ucude pik görünüyor canım burdan yarinda bak yine aynı olursa mutlaka gebelik testi yap sen bende öyle ogrendim
aryadeniz25 ipeklinaismom geçen ay da Ovulasyon ile takip ettim adetim de gecikti hatta 2 gün sonra 3. Gün de adet oldum o zaman da test yaptım ve sonuç negatif çok üzüldüm
ipeklinaismom aryadeniz25 ama.ihtimaller dahilinde bakmalıyız olaya üç gün yumurtlama.cok.zor normlade bir nadir durumda iki gün olur yumurtlama
Smbemdy aryadeniz25 yumurtlama gordukten 14gun sonra adet olurmus eger yunurtlaman gec olduysa regl de gecikirmis o yüzden regl gecikince hamilelik saniyoruz negatif cikinca uzuluyoruz bende yeni ogrendim bunu ..
aryadeniz25 Selinmoon sperm kalitesi açısından sıkıntı olmaz mı acaba 2 gün değerlendirdim bugün de değerlendirsem 3 olucak çatlama günü de değerlendirmem gerek 4 olacak sperm için sıkıntı olur diye endişe ediyorum biraz
Smbemdy aryadeniz25 peki bunlar hemen mi cikti yoksa bekledikten sonra mi? Bende ayni testten yaptim ilk yaptigimda bukadar koyu cikmadi sonradan baktigimda pik olmus
aryadeniz25 Smbemdy testi yaptığım gibi 2 silik çizgi belirdi zaten 10 15 dakka bekledim baktığımda böyle olmuştu 🤷♀️
yasemincicekkk aryadeniz25 3 gündür değil 2 gündür pik canım . Yumurtanın çatlaması , kiste dönmemesi için varsa evde havuç ye bol bol su iç . Ben bu şekildeyken hamile kalmıştım . Ama bir önceki ayda böyleydi bence o ay çatlamadı . O yüzden havuç ve bol su 👍🏻
aryadeniz25 yasemincicekkk bugünü de değerlendireyimmi sizce yoksa yarın mı değerlendirsem bilemedik ki ya 2 gündür değerlendirdim üst üste
Smbemdy aryadeniz25 anladim o zaman benimde oyle oldu ben ilk ikinci cizgi silik cikinca daha var sandim.sonradan baktim koyuydu pik olmus o zaman..