Anneler merhaba bugün kontrolüm vardı 38. Haftadayim nst de doktor sıkıntı gördü 3 kez nst ye girdim bebeğimin boynunda 1 tur kordon dolanmış yarın tekrar gitmemi istedi ve yine aynı sıkıntı olursa doğumu başlatalım dedi aniden olduğu için beni bı korku sardı başına gelen var mı normal doğum yapmak istiyorum böyle olupta normal dogurabilen var mı???