Ben 10 yıl önce spinal oldum, çok rahat geçti. Birkaç yıl önce başka bir ameliyatı genel anestezili oldum, ikisini karşılaştırınca yine spinali tercih edeceğim bu ikinci doğumumda.
Diğer ameliyatımda da kusma falan olmadı narkozdan uyanırken ama insanın kafası sersem gibi oluyor uyanmaya çalışıp geri uyumaktan. Çok zor da ayılmadım ama sevmedim o sersemlik hissini.
Spinal rahattı. Sadece taburcu olunca baş ağrısı başladı. Narkozlu atamadığım içinmiş, bol kafein ve suyla geçti o da.