Yelizcebni 22 haftalık hamileyim oruç tutuyorum herkes diyorki tutma çocuk beslenemez aç duramaz. Siz ne düşünüyorsunuz?
Mer3459 Yelizcebni evet tutuyorum Allah’a sükür zorlanmıyorum 22+6 sonrasında tutması çok sor günler de çok uzun ve sıcak değil o yüzden tutuyorum
nisaaa5400 Yelizcebni canım bende tutmuyorum bir gün tuttum çok başım döndü inşallah doğduktan sonra borçlarımızı tutarız 🙏🏻🙏🏻
Serapjjj Yelizcebni 23+5 tutmuyorum maalesef çok acıkıyorum biraz aç kalayım kötü oluyorum doktorumda önermedi
Yelizcebni Serapjjj doktorum bana zorlanmazsan sıkıntı olmaz dedi arada midem gurulduyor 😄 ama dayanamıcak kadar zorlanmıyorum yani
ZeynepDuru17 Yelizcebni bende tutmuyorum doktor son dönemlerim olunca bebek için uygun olmaz dedi sonra kazasını tutarım Allah’ın izniyle 🥳
Mevlude_Sahin Yelizcebni 1,5 aylık anneyim emzirdiğimden tutmuyorum. Diyetisyenim beslenmemen ve su içmemen durumunda sütün kesilir dedi ki öyle az su içsem azalıyor. O yüzden tutmuyorum
GuzelMelegimm nisaaa5400 4+2 de bebek bile olmaz bebeği bırakın kese bile gözükmez. Susam kadar bile değil. Tutsanız da bişey olmaz merak etmeyin.
_handan91_ Yelizcebni ilk gün denedim midem belime yapisinca hafifte tansiyonum var gibi. niyetlenmeden denemistim ama olmadi malesef. Tek sorunum sabahlari cok ac uyaniyorum yoksa ögleden aksama kadar bisey yemiyorum dogru düzgün. 28+3 haftaligim.
myavocado Yelizcebni Tutma çocuk beslenemez, aç duramaz. Zaten dinen de uygun olanı tutmayip sonradan kazasını tutmak veya maddi karşılığını ödemek.
roseshah28 myavocado maddi karşılık yok. Hamileler sonradan kaza yapacak. Maddi karlılık diyip inanları yanlış yönlendirmeyelim
Sevde11 myavocado merhaba düzeltmek istedim yanlış bilgi olmasın diye gebelik geçici bir durum olduğu için maddi karşılığını ödeyip borcumu ödedim gibi bir durum olamaz , doğumdan sonraki bir süreçte orucunu tutup borcunu ödemesi lazım. Hayırlı ramazanlar🌸
Miniktosbaa myavocado nerden biliyorsunuz aç durup beslenemeyeceğini? Hangi kitapta yazıyor bu Siz aç duruyomusunuzki o da dursun zaten rabbimin rızası için olan tutulan oruç Allah sizi aç koymadıysa şüphesiz ana karnındaki doğmamış bi bebeği hiç koymaz emin olun siz yiyin yemeyin o zaten alıyor sizden
Ays06102023 27 haftalık hamileyim doktor drencine göre tut dedi 3 gün tuttum zorlandım bu gün ara verdim yarın druma göre tutacam artık
Figen_Can Yelizcebni Bana da tutma diyen çok oluyor ama ben aralıklı tutuyorum yoksa tutsam hepsini tutarım pek de bilmem tüp bebekle oldu benimki bu yüzden 2 gün de 1 tutuyorm sizde benim gibi yapabilirsiniz
Miniktosbaa Merve_3351 kötülük bunun neresinde oruç tuttun diye bebek aç kalmıyorki hangi teoriye inanıyorsunuz
Yunel Yelizcebni 31 haftalığım tutuyorum sorunda olmaz allahın izniyle daha güçlü olurlar inşallah canım 3 gebeliğim hepsinde tuttum hatta 2 gebeliğimde full tuttum bayramın 4 günü doğum yaptım sorunda olmadı çok şükür
nisaaa5400 GuzelMelegimm bende biliyorum öyle olduğunu bende tansiyon sorunu var o yüzden tutmuyorum ayrıca bebek olmasa hamile de olunmaz aşkooo
GuzelMelegimm nisaaa5400 bebeği gördün mü 🤣🤣 4+2 de gördüysen helal olsun millet daha keseyim göremiyor sen 1 aylık bebeği görmüşsün helal