Oztrksadiye bu da tamamen sizin görüşünüz, bence sezaryenden sonra yaşadığımız ağrı de çok çekilemez bir ağrı. Üstünden sene geçmeden göbeğini hissedemiyorsun, seneler sonra bile karın ağrın devam ediyor, seneler sonra bile bel ağrın devam ediyor. Her doğum şeklinin muhakkak bir zorluğu vardır ama bende zaten bir ağrı çekeceksem normal doğum için çekeyim istiyorum açıkçası.