Sefika88 benimde olmustu o haftalarda doktora gittim progestan verdi ve 2 gün yatış verdi hastanede yattım çıktıktan sonra da sadece duş ve lavaboya kalkacaksın dedi o şekilde ilerledim. Korkmayın ama ağır isler yapmayın ve iliskiye girmemenizi öneririm. Doktora da görünün derim