Seymom Selam, sleepy bio 1 numaradan iki adet aldım. 2 numaradan 2 adet aldım (68li). Ne kadar gider acaba toplam kaç paket 2 numara kullandınız?. Şuan elimde toplam 2 numara bez sayısı 136 adet oluyor. İndirim varken alsam mı diyorum doğumuma az kaldı 🫠
Busraunsl Seymom fazladan almayın bebeğin cildine bağlı birazcıkta yani stok yapmanın anlamı kalmıyor zaten 1 ve 2 numara ilk doğduğu zamanlar kullanılıyor aldıklarınız yeterli yetmezse zamanı gelince tekrar alırsınız
snowglobe Seymom Bebeğim küçük doğdu aylarca 1 numara kullandık. Kilo cinsiyet her şey etken. Ve tabi ki pişikte yapmaması lazım. Bana sorsanız az bunlar ama doğmamış bebek için yeterli
ipeklinaismom Seymom günde 7-8 bez kullanicak kadar hesapla.dediler.bana hep bende bio natural aldım 1 numar 2 paket 2 numaradan 3 paket 3 numaradan e paket aldim
sariniz13 Busraunsl ya sleepy yada molfix kullanmayı düşünüyorum bende ama stok yapmayacağım yani öyle çok paketler şeklinde almayı düşünmüyorum ama 2 paket düşünüyorum bişey merak ediyorum yeni doğan mı almak lazım yoksa 1 numara mı ilk doğumum olucak bilmiyorum stok yapıpta elimde kalmasını hiç istemiyorum
Busraunsl sariniz13 bebeğin kilosuna bağlı, benim bebeğim minik doğdu günde 6 7 kez altına yapıyordu ilk zamanlar sleepy 1 numaradan 3 paket kullandık. Sleepy nin 1 numarası baya küçük zaten. Yani şöyle diyeyim 2700 doğduk hastaneden çıktığımızda 2460 olarak çıktık ona göre kendi bebeğimize kıyaslayıp ne kadar almanıza karar verirsiniz. 1 tane 1 numara almanız yeterli bana kalırsa bebeğinizin cildine uyar mı uymaz mı kilosu kaç olur 2 tane bile almanıza gerek yok bence . Marketler ayağımızın dibinde bitince alınır😊
elmaelmaelma Sleppy 1 numarası çok küçükmüş. 2 numarası ise primanın 1 numarasına eşitmiş. Alacaksanız daha fazla 1 ve 2 numara almayın bence. 3 alın illa indirimden alacağım diyorsanız.