Hanımlar iyi akşamlar 33+3 günlük hamileyim dünden beri belim kasıklarıma adet sancısı gibi sancı giriyor ağrım oluyor sonra geçiyor en çokta bebeğin çok hareket ettiği anlarda oluyor belim inanılmaz ağrıyor ne leke ne su hiç bişi gelmedi acaba yalanco sancı olabilir mi