Bunu bence doktorunla karar vermelisin,doktorum hep normal doğuma çok elverişli olduğumu söyledi çok rahat yapabilirsin demişti,gerçekten suni sancıya rağmen çok rahat doğum yaptım,çok fazla dikişim oldu orası ayrı sezaryen olanlar 2 güne ayağa kalkarken ben 2 hafta boyunca oturamadım,her doğum kişiye özel ben böyle oldum diye sen de aynı olacaksın diye bir şey yok,hakkında hayırlısı olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim ❤️