Benimde üç düşük var. Nerdeyse tüm testleri yaptırdık. Kromozom, kan pıhtılaşması,sperm dna analizi, hsg filmi kan değerleri vs. Pıhtılaşma olarak bir gende heterozigot çıkmasına rağmen sonuncu gebelikte oksopar kullandım oda boş gebelik oldu. Ne yapacağımızı şaşırdık artık bir çözüm bulan varsa söylesin.. 😞