Vodah büyük ihtimalle mantardır, bende de koku kaşıntı yoktu yeşil akıntı yapıyordu sümüksü kıvamda , sarı pütürlü kıvamda sulu akıntıyla geliyordu bir de hala geliyor 36 hafta oldum. Yeşil akıntım geçti ama pütürlü sarı akıntı devam etti Mantar bebeğe geçmez sadece seni rahatsız eder, gebelikte vajina florası bozuluyor ondan oluyor dışardan aldığın bir mikrop değil yani bol bol kefir yoğurt Tüket şekerli gıdaları bırak doğuma kadar mantar geçmiyor ancak azalıyor fitillerle