30 haftalık hamileyim ve 19 haftalık olduğundan beri vajinal mantar enfeksiyonum var ne geçiyor ne azalıyor. Sirkeli su denedim ama işe yaramadı, uyuyamıyorum kaşıntıdan.. Doğumdan sonra da devam eder mi? dikişlerim olursa ve yine kaşıntı olursa ne yapacam? ilk doğumum olduğu için de pek bi bilgim yok açıkçası bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim