eceminannesiyim Merhabalar 20 günlük bebeğim var ve nurse harveys damla kullanip memnun olan varmı arkadaşlar.
Gulnihal_93 eceminannesiyim bende ilk bebeğimde kullanmıştım çok faydasını gördük şimdi yeniden doğum yapıcam gaz problemimiz olursa ondan kullanmayı düşünüyorum
Sibel3437 Kesinlikle başka ürün almayın, çok faydalı ve gaz problemini bence tek çözen bir bitkisel ilaç 2 kızımda da kullandım çok memnunum yine dogum yapacağım 1 haftaya ve bu ürün aynı şekilde kullanacağım
mommys1 Sibel3437 3 ay 11 günlük bugün doktor yazdı eczane eşime günde 2 kez 3 ya da 10 damla verebilirsiniz demiş
Sibel3437 mommys1 gayet normal ben 20 gunlukken baslamistim 5 damlayla tamamen bitkisel hic bir yan etkisi yok
ponck-123 mommys1 yazıldığı zaman fiyatı ne oluyor biz bio gaia aldık 500 lira 5 ml nurse denemek istiyorum
ponck-123 mommys1 işe yarar mı acaba ilk bebeğimde etkisini görmedim bunda da bio gaia pek etkili değil