Hayırlı akşamlar kızlar 4 aylık bebeğimin kakasında iki üç kere kan gördüm bugun doktora götürdük kaka tahlili yapıldı sonuçlar çıkmış kakada lökosit ve eritrosit görülmüş bu ne anlama geliyor bilen var mı yarın sonuc için doktora gidicez ama aklıma takıldı dayanamam yarına kadar