Adet bittikten sonra değerlendirmiştik bu ay, üzerinden 10 küsür gün geçti. Ama yumurtlama falan değildi. Erken gebelik yapsam bebek varsa çıkar mı acaba? Adet günüme 10 gün kaldı. Test yapayım mı çok merak ediyorum 😢 ama negatif görmekten de korkuyorum o testlerde hep negatif gördüm üzülüyorum ama bu sefer hem çok umutluyum hem de umutsuz. Bir erken gebelik yapsam mı?