Yediğiniz domates salatalık gibi sebze ve meyveler de hormonlu ona bakılırsa . Herşey dört dörtlükmüş gibi salama sosise laf edenleri de ben anlamıyorum . Herşey organik bir onlar mı sıkıntılı . Arada bir pişmiş olarak tüketilmesinde hiç bir sorun yok bence . Annelerimiz doğru düzgün doktora gitmeden bizi doğurmuş . Bu kadar fifirikli olmayın. İyi hamilelikler ….