Limonlukekkk Bana ilk hamile kaldığımda sağlık ocağında ki ebe söylemişti. Hiç ikili üçlüye girmeyip nipt yaptırabilirsin devlet yapmıyor ama özel yaptırabilirsin diye. Aklımda hep soru işaretiydi keşke en başında onu dinleseydim diyorum. Burda okuduğum kadarıyla çoğu kişi aynı şeyi yaşıyor. Herkes eninde sonunda fetale yönlenmek zorunda kalıyor çünkü . Burda benden daha iyi olan sonuçlarda gördüm onlarda hep bir şekilde fetale yönlendirilmiş