Funda hoca bir tanedir bilgisine güvenin, ekip de çok iyidir. Yoğunluktan muayeneleri çok sohbet havasında geçmez sizinle ilgilenmiyorlar sanmayın sakın tüm ekip her konuya hakim. Çok zor süreçlerden sonra allaha şükür bebeğim 2 aylık oldu yanımda yatıyor şimdi Funda Göde sayesinde :) size de nasip olsun inşallah içinizi ferah tutun hep pozitif kalmaya çalışın