Nisaiste Hanımlar 21+0 dayız ama temizlik yapmada zorlanıyorum sizde de var mı bu durum çözüm bulabildiniz mi bana da söyleyin
Nisaiste Fatma44 galiba bende yakında kuaföre gitcem karnımı içine çekemem çekemezsemde göremiyorum bayağı sıkıntı yani
Fatma44 Nisaiste aynen vallahi artık jiletle filan olmuyor hiçbir şekilde görülmüyor.tuy dokuculer de sıkıntı zaten en iyisi kuaför
Sdtnrsvn Ben hep kuaföre gittim. Burda ağda doğum başlatabiliyor dediler. Haftaya kontrolüm var doktoruma soracağım. 32 haftalık hamileyim
Nisaiste Sdtnrsvn hadi ya bunu ilk defa duydum ben jiletle alıyorum 21 inde randevum var bi sorayım olmazsa