Aymirac Kızlar yarın ikili tarama sonucunu göstericem devlete gidiyorum sonuçları gösterdikten sonra ultrasondan normal kontröl yaparlarmı acaba daha cinsiyeti öğrenemedim 14 haftayken gittim şimdi 16 hafta oldu acaba cinsiyeti de söylermi
Alpsmommm Aymirac 16 haftada kız gibi dedi 17 de tekrar gittim kız dedi bence söyler bende devlete gidiyorum hatta haftaya tekrar gidecem 19 haftalık oluyorum
cakebabe Aymirac 16da gittim kıza benziyor dedi dün 18+5 ken gittim kızın olacak dedi devlete gidiyorum bende 16. hafta da net görünüyor diyorlar bu arada ultrason cihazı çok kötü değilse
Ecemfidan Aymirac ben 12+2 de kontrole gittim kıza daha çok benziyor dedi 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var devlette
Aymirac Bana doktor 14. Haftada dha çok erken söyleyemem dedi aama kontrolde bak bu çocuğun elleri ayakları kafası falan söylüyo cinsiyete geldimi bi tahmin dahi yürütmüyo