Bu sorunu yasayan var mı 20 gun oldu doktor fıtıl verdı 3 4 gun de verıyorum asırı huzursuz ve ıkınma aglama olunca daha duzelmedi kendı ıkınıyor ama yapamıyor ne olcak ne zaman duzelcek bu durum ya anne sutu ve mama alıyor ama mamayı gunde 1 defa oda zorda kalırsam verıyorum