Blassdag bende aynı durumdayım takipli olduğum hastaneye gittim, idrar tahlili ve kültür yapıldı. Onlar temiz çıktı, doktorum rahim kasılması gibi dedi bana ilaç başlattı ve bol su iç dedi. Sende doktoruna yaz iletişime geç belki seninki enfeksiyondur.