Sedanrr bn evlendgmde ilk iki ay kaldik berbatti esyalarim yepisyeni daha evimde kopek beslediler balkonda sokak kopegi kayinbabam kaynim gorumcem cumbur cemaat ... bana gelmis bide tuvaleti ne zaman yikican diyodu varya cildiriyordum girmedgim tuvaleti yikatcak bana salak suratina kapiyi carpmistim hergun küstük her sabah 9 da kahvalti yapiyorlardi bn hep gec kalkan biriyim 11 de kalkiyom diye laf ediyorlardi lan sizene yiyin kalkin yani sanki cok suratimi gormek istiyonuz delimidr nedir zaten sonra gittiler evimden