26+0 dayız benim kızım çok sakin öyle çok hareketli değil . Çok az hissediyorum hareketlerini. Zaten plesenta anterior yani ön yüzde onun da etkisi var. Bazen beni çok endişelendiriyor ama alıştım onun bu sakin haline☺️ bebişi benimki gibi sakin az hareket eden var mı