Sofiya1 Merhaba kızlar adetime 4 gün var test yapdım böyle çıkdı hamilemiyim ? Çatlatma iyneside oldum onun etkisi olurmu aninda çıkdı 1 dakikada olmadı
Melek_Aslan17 Merhaba son adet 7 şubat test yaptım anında pozitif çıktı 3 defa yaptım doktora gitdim daha gözükmüyor dedi küçük olduğu için 10 gün sonra tekrar gel dedi hamilelikmidir acaba?
myangelson Melek_Aslan17 hamilelik ama kese için çok erken olduğu için öyle demiştir. Kan verdirmedi mi
Minikcicek Melek_Aslan17 benimde 7 şubat son adet . Beni doktorum bu cumartesi çagırdı. Sizin beta kaç cıktı?
Melek_Aslan17 myangelson hayır daha erken 10 gün sonra gel dedi normalmi yani bu?erken olduöu içinmi gözükmüyor