Kızlar 36+2 deyiz sabahtandır adet ağrısı çekiyorum normal mi bu haftada doğum belirtisi mi gece de 2 kez şiddetli ağrıyla uykumdan uyandım geçti sabah ama şimdi belimden kasıklarıma bacaklarıma vuran bir ağrı var 😦 Doğum başlangıcı mı ilk gebeliğim bilmiyorum