Nihan07 Ayıbtır söylemesi 2gündür vajinamda kaşıtı var çok kötü şekilde kaşınıyor kendimde 8haftalık hamileyim hamilelikden dolayımı böyleyim yoksa bir sorunumu var?
Nihan07 myangelson 1ci günü doktora gidicem akıntı yok sadece kaşınıyor günlük bez koyuyordum dediler kaşıntı yapıcaq peçete önerdiler peçete koydum bende oda böyle yaptı acil doktora sormam gerekiyor
myangelson Nihan07 peçete de koymayın o da iyi değil. sürekli iç çamaşırı değiştirin çamaşırı utuleyerek giyin. Bol su da için enfeksiyon varsa iyi gelir
myangelson Nihan07 utuleyerek giyin çok rahatsız edici derecedeyse doktora gidin krem , ilaç falan verir
Nihan07 myangelson evet rahatsız oluyorum inşallah gidicem bide utuluyerek giymeyi denicem bakayım ne gosteriyor teşekkür ederim tavsiyen icin