nuurrr4 selam kızlar, bugün doktora gittik keseyi görmeye, 4 haftalık olduğumu 3 hafta sonra kalp atışını duyabileceğimizi söyledi ama beta hcg değerim 7bin kafam cok karıştı böyle olan varmı aranızda ❤️
Gkce27 nuurrr4 benim 4 haftalıkken 315 civarıydı yani bilemedim herkeste farklı oluyordur muhtemelen. Bir diğer seçenek çoğul gebelik olabilir belki
yagmurrrra nuurrr4 ikizden şüpheleniyorsanız onun betayla pek alakası yok döllenme zamanıyla alakalı beta biraz. Ben ikizlerimi 4haftalık 270le öğrendim
-Themother- nuurrr4 Allah esirgesin mol gebelikte de değer aşırı yüksek oluyor. Bir dr muayene olun kısa sürede
nuurrr4 momofmychildren 7bin değerde ve adet gününe göre daha büyük bekliyorduk, doktor keseyi gördü ve 4 haftalık diyebiliriz dedi o yüzden kafam karıştı meğer biraz büyüyüne kadar haftalığı değişebiliyormuş
nuurrr4 yagmurrrra ailelerimizde hiç ikiz yok öyle düşünmedik açıkcası sadece beta değerime göre haftalık söyleyince herkes bende büyültür diye tahmin etmiştim acıkcası, biraz sabırsızlık heyecan hersey birbirine giriyor 🌸
nuurrr4 -Themother- Allah korusun ama doktora 3 haftadır gidiyorum bugüm keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı
lena1234 İkiz olabilir canım ikizlerde beta yüksek çıkıyormuş 🥹 çok anormal bi değer değil bence endişelenme ama bu değerde kese gözükmesi lazım. Benim 4 haftada 1400dü (döllenmen 5-6 gün erken olsa zaten 7000 yapıyor) içini ferah tut bence.
nuurrr4 lena1234 içim ferah cok sükür ama ben daha büyük bekliyordum şaşırdım 🥰 Keseyi gördük bugünnn
Gorkemm nuurrr4 ilk hamileliğimde 5haftalıktı 2 bin küsürdü bende şaşırdım hatta ama bunda 4+3 çıktı her şey iyi çıktı şükür korkmayın içiniz rahat olsun 😊
lena1234 nuurrr4 canım devlette doktor bizi de öyle çağırdı ama dayanamadık 5+4de özele gittik bebek ve kalp gördük
momofmychildren nuurrr4 zaten kese uyumu vs son adet tarihine göre olur kalp atışı da genel olarak ilerleyen haftalarda duyulur o yüzden şaşırmayın normal ☺️