Aselmira_ Merhabalar doktor kontrolümde bebeğin kalbi sağ tarafa kaymış denildi aldırmam gerektiğini söylediler 19 haftalığım size de bu şekilde söyleyen oldu mu acaba kime söylesem inanma diyolar ne yapmam gerekir 😔
svncgldgn Aselmira_ işyerinde bir abi var bizim kızının tüm organları simetrik yani midesi sağda, kalbi sağda vs vs ve yaşıyor çocuk bence bunu iyice sorun soruşturun hemen tek doktorun dediğiyle hareket etmeyin
huysuz__ Aselmira_ benim ananem 73 yaşında tesadüfen öğrendi bunu, kalbi sağa doğruydu . Hayatı boyunca kalp rahatsızlığı yaşamadı, doktorlar çok tuhaf karşılamıştı bu durumu.. 86 yaşında vefat etti başka sebeplerden.
Aselmira_ Ben inanmak istemiyorum zaten aldırmayı da düşünmüyorum ama inşallah öyle bişey yoktur 🙏🏻😔 ama doktor kesin konuşuyo %100 diyo karnında da ölebilir vs dedi sıvı almamız lazım dedi aldırmadım huysuz__
huysuz__ Aselmira_ olması gereken yerde olmaması tabiki de riskli doktorlar her ihtimale karşı konuşmak zorundalar, her şeye rağmen aldırmam diyorsan canını sıkma böyle olup sağlıkla yaşayan çok insan var